رفتن به محتوا

درد دیافراگم پهلو هنگام دویدن

فهرست مطالب

چگونه از درد دیافراگم(درد پهلو) هنگام دویدن یا ورزش جلوگیری کنیم؟

کشش قبل از شروع تمرین: عضله دیافراگم همانند عضلات دیگر در هنگام تمرین نیاز به گرم کردن و کشش دارد . با انجام تمرینات کششی برای عضله دیافراگم از درد آن هنگام تمرین جلوگیری کنید .

گرم کردن عضله دیافراگمی : ایستاده، دست های خود را بالا آورده آن ها را در هم قفل کنید، به سمت چپ خود خم شود ۲۰تا۳۰ثانیه مکث کنید سپس به سمت راست خود خم شوید .این حرکت را چند بار انجام دهید .

الگوی تنفس صحیح: تمرکز بر روی الگوی تنفس صحیح از درد پهلو هنگام فعالیت جلوگیری می کند .مطمئن شوید که با نفس عمیق دم و باز دم را انجام میدهید ،مراقب باشید در حین فعالیت حبس نفس نداشته باشد.

آب رسانی درست و به موقع :شما باید قبل و بعد از تمرین عمل هیدراته را به خوبی انجام دهید .عدم هیدراتاسیون باعث کمبود اکسیژن به برای مصرف عضلات بخصوص عضلات تنفسی می شود و حتی سبب می شود انجام یک تمرین آسان با چالش رو به رو شود. شما باید ۴تا۶ اونس آب برای هر ۱۵ دقیقه از ورزش بنوشید .

عدم خوردن وعده های غذایی بزرگ قبل تمرین: اجتناب از مصرف وعده های غذایی بزرگ ۳ ساعت قبل از تمرین،. خوردن وعده های غذایی بزرگ سبب فشار به دیاگرام می شود و کار آن را در حین انجام فعالیت مختل می کند.

نگارنده:معصومه حسینی

 

کراسفیت ، فیت کراسفیت ، کراس فیت ، فیتنس ، تی آر ایکس ، تی ار ایکس ، TRX ، Crossfit ، Fitness ، سایت کراسفیت ، سایت فیت کراسفیت ، برنامه غذایی ورزشی ، برنامه ورزشی ، مربی کراسفیت، فروش لوازم ورزشی ، فروشگاه ورزشی ، فروشگاه فیت کراسفیت ، مشاوره ورزشی،احمد حیدری،ahmdheydari،درد هنگام دویدن،دیافراگم، درد دیافراگم

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 6 =