رفتن به محتوا
توس تو بار

تمرینات توس تو بار (Toes to Bar)

تمرینات TTB چیست ؟ و چه کاربردی دارد؟

با فیت کراسفیت در این مقاله همراه باشید تا جواب سوالات خود را پیدا کنید.

تماس پنجه به میله بارفیکس، در حالت آویزان با فاصله دستهای به اندازه عرض شانه از میله آویزان شوید. با انقباض همزمان عضلات شکم و خم کننده های ران، پاهای تان را بالا بکشید تا آنجا که بدون خم کردن زانوها پنجه هر دو پا در حد فاصل دست ها به میله تماس پیدا کند.دست ها را در طول حرکت صاف نگهدارید .با عضلات پشتی تاب خوردن های اضافه را کنترل کنید. اجرای پشت سر هم این حرکت نیازمند تمرین و تکرار است.

چطور تمرینات TTB را تقویت کنیم:
Toes To Bar

شما برای اجرای بهتر حرکات TTB نیازمند تقویت آیتم های زیر هستید:

۱٫تقویت فلکسورهای ستون فقرات و شانه ها
۲٫داشتن عضلات کُر قوی
۳٫داشتن مچ و ساعد قوی
۴٫داشتن عضلات سرشانه و زیر بغل قوی

همچنین هماهنگی یا coordination  از مهمترین آیتم هایی هستند که شما برای اجرای بهتر توس تو بار نیازمند هستید.

 

تمرینات پیشنهادی من:
_اول تقویت عضلات کُر با کمک حرکات  هولوراک و  سوپر من راک است.
_افزایش انعطاف در ستون فقرات با استفاده از پل زدن و قرار دادن  فوم رول یا توپ  مدیسن بال زیر ستون ستون فقرات و تمرین خم شدن و جمع شدن.
_برای هماهنگی بین پایین تنه و بالا تنه اجرای حرکت شکم  وی آپ

نگارنده: احمد حیدری

 

 

 

کراسفیت ، فیت کراسفیت ، کراس فیت ، فیتنس ، تی آر ایکس ، تی ار ایکس ، TRX ، Crossfit ، Fitness ، سایت کراسفیت ، سایت فیت کراسفیت ، برنامه غذایی ورزشی ، برنامه ورزشی ، مربی کراسفیت، فروش لوازم ورزشی ، فروشگاه ورزشی ، فروشگاه فیت کراسفیت ، مشاوره ورزشی،احمد حیدری،ahmdheydari،قفسه سینه با تی آر ایکس،