رفتن به محتوا
سمینار ورزش در آب

سمینار ورزش در آب

برگذاری سمینار ورزش در آب

فدراسیون ورزشهاى همگانى ، انجمن ورزش در آب

اطلاعات بیشتر

٠٩٢١٣۶٠۶۵٠٢

 

یکی از رشته های پرطرفدار هم در میان مربیان و هم درمیان ورزشکاران و حتی ادم های عادی ورزش در آب است، این مدل ورزش حتی برای تعداد بیشماری از بیماری ها توسط پزشکان توصیه شده است. سمینار ورزش در آب در ایران در شهر های مختلف برگذار میشه و سمینار های غیر مختلط مخصوص بانوان و آقایان دارد.

این همایش با هدف گسترش و آشنایی بیشتر مردم با این رشته ورزشی و جذب افراد مستعد و علاقه مند برای گذارندن دوره های مربیگری این رشته با استقبال گسترده مردم و مربیان ورزشی استان، برگزار شد.
دبیر انجمن ورزش در آب فدراسیون ورزش های همگانی کشور در این همایش گفت: ورزش در آب قابل اجرا برای تمام گروه های سنی بوده و نیاز به ابعاد خاصی از استخر برای تمرین ندارد.
لاله کردوانی افزود: تفاوت آب درمانی (هیدروتراپی ) با ورزش در آب این است که در آب درمانی فرد غیرفعال بوده و مربی روی بدن وی در آب اعمال نیرو می کند، درحالیکه در ورزش در آب این خود فرد است که فعال بوده و در حقیقت ورزش می کند.
این استاد دانشگاه و مربی ورزشی گفت: مربیان ورزش در آب به هیچ وجه حق درمان افراد را ندارند بلکه هدف این رشته افزایش اعتماد به نفس، بهبود کیفیت زندگی و افزایش قوای جسمانی افراد می باشد.
کردوانی اظهار داشت:با توجه به اینکه در آب نیروی بیشتری در واحد زمان بکار می بریم، با کمترین نیروی جاذبه می توان بهترین تمرین های مقاومتی را انجام داد.
وی بااشاره به این که افراد علاقه مند به دریافت مدرک مربیگری ورزش در آب باید کارت مربیگری شنا و آمادگی جسمانی داشته یا فارغالتحصیل رشته تربیت بدنی باشند، افزود: مربیان فعال در این رشته از اطلاعات و آگاهی علمی و عملی بالایی برخوردار هستند.
دبیر انجمن ورزش در آب فدراسیون ورزش های همگانی کشور یادآور شد:با توجه به مزایای این رشته نه تنها در ارتقای سلامت روحی و جسمی افراد سالم بلکه در کمک به بهبود کیفیت زندگی افراد دارای بیماری های گوناگون شایسته است مسوولان ورزشی در استان ها زمینه آشنایی بیشتر مردم وشرایط آموزش را فراهم کنند.

 

ویرایش کننده: مهدیه مجرد

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =