مشاوره تخصصی  تغذیه و تمرین

اگر واقعا آماده تغییرهستی فرم زیر رو برای ما ارسال کن

چند خط از زبان موسس و پایه گذار  فیت کراس فیت

 

با توجه به پیشرفت علم در زمینه های مختلف، تغذیه و تمرین هم از این قائده مستثنا نبوده و هر روز در حال تغییر و دگرونی هستند. از این رو تیم کارشناسی ما روش های جدیدی دارد که تا به حال در هیچ یک از سایت ها و مشاورها و سیستم های قدیمی مشابهی برای آن وجود نداشته است.

روش تغذیه و تمرین ما یک روش هوشمند و با انعطاف با توجه به توانایی های فردی،شرایط،سفره ی غذایی خانواده ایرانی،میزان فعالیت های روزانه،بیماری ها و میزان وقتی که شما می توانید صرف بکنید طراحی می شود.

هیچ وقت این نکته را فراموش نکنید که تمرین و تغذیه مکمل هم هستند!

تغذیه:

بر خلاف سیستم های قدیم که برای شخص یک رژیم سخت و طاقت فرسا طراحی می شد، تیم ما سعی براین دارد که الگوی زندگی هر فرد را تغییر دهد و نحوه ی درست غذای خوردن و به چه میزان غذا خوردن را به شما آموزش بدهد.

بیشتر اوقات چاقی،اضافه وزن به دلیل پر خوری نسیت بلکه به دلیل بدخوری و عدم رعایت زمان بندی های مناسب و میزان های مصرف میباشد که به اختصار در مقالات سایت فیت کراسفیت به آن پراخته شده.

تمرین:

طراحی تمرین  براساس نیاز روز ما و نوع فعالیت و ورزشی که انتخاب می کنید(رشته ورزشی شما) با توجه به مدت زمان و تعداد جلسات تمرین در هفته طراحی میشود.

طراحی تمرین  باید به نحوی باشد که شخص را به اوج توانایی های فردی خود برساند و هم مشکلاتی از قبیل(مشکلات قلبی عروقی،مشکلات سختارقامتی و…)در نظر بگیرد تا نتها شخص به پیشرت بدنی بلکه به سلامت بدنی بیشتر در مقایسه با گذشته خود برسد.

         احمدحیدری