رفتن به محتوا
سمینار ورزش در طبیعت

سمینار ورزش در طبیعت

سمینار ورزش در طبیعت

اطلاعات بیشتر تماس با شماره روی بنر
اولین سمینار تخصصی و کشوری
ورزش در طبیعت

با ۱۵ امتیاز باز آموزی برای کلیه رشته ها

با حضور سخنرانان برتر در ورزش طبیعی کشور

این دوره منقضی شده است.

اولین سمینار بزرگ خانواده و ورزش در طبیعت با همکاری هیئت ورزش های همگانی، کمیته ورزش در طبیعت استان و گروه تاج کیهان با رویکرد ورزش همگانی در طبیعت و خانواده برگزار شد.

با ۱۵ امتیاز بازآموزی برای کلیه رشته های مربیگری فدراسیون ورزش های همگانی

ویرایشگر : مهدیه مجرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید نعمتیان رئیس انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در جلساتی که در خصوص مراحل برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری با اعضای کمیته فنی آموزش فدراسیون ورزش های همگانی داشتیم، مصوب شد علاقه‌مندان ابتدا در سمینار یا وبینار پیش نیاز مربیگری و کارگاه ۴ روزه و سپس در دوره مربیگری درجه ۳ ورزش در طبیعت شرکت کنند.

 

وی افزود: ارتقا درجه ۳ به ۲ مربیگری دوره‌های تخصصی تحت عنوان گرایش جنگل نوردی، ورزش در کویر، ورزش در کوه و برف، عبور از موانع  هوگام و کمیته‌هایی که در آینده مجوز فعالیت در انجمن ورزش در طبیعت را کسب می‌کنند برگزار می‌شود.

 

قهرمان اسبق کاراته ایران در مورد سرفصل‌های آموزشی دوره‌های مربیگری نیز تصریح کرد: در دوره‌های آموزشی و مربیگری در ورزش کشور (برای اولین بار در بین رشته‌های ورزشی و فدراسیون‌ها) HSE بهداشت، ایمنی و محیط زیست در انجمن ورزش در طبیعت لحاظ می‌گردد. همچنین در این دوره‌ها، آموزش اصول ورزش در عرصه‌های طبیعی، بقا در طبیعت، امداد و نجات و کمک‌های اولیه و اصول کمپینگ پرداخته خواهد شد.

 

نعمتیان در پایان گفت: به زودی از طریق سایت varzeshjazab.ir و صفحه اینستاگرام انجمن ورزش در طبیعت به آدرس sportsnutre.ir  برگزاری وبینار و کارگاه و دوره مربیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

احمد حییدری مربی درجه یک 

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 8 =