رفتن به محتوا
مواد غذایی پرکالری و کم کالری

 تفاوت مواد غذایی پرکالری و کم کالری

فهرست مطالب

 تفاوت مواد غذایی پرکالری و کم کالری چیست؟ مواد غذایی به چند دسته تقسیم میشوند؟ 

 مواد غذایی به دو دسته طبیعی و مواد غذایی مصنوعی تقسیم بندی میشوند

مواد غذایی طبیعی یعنی انسان در فرآوری آن دست، کاری نکرده هست.در نتیجه دارای فیبر بیشتر و کالری کمتر هست. مانند چغندر قند که ماده غذایی طبیعی است ولی با فراوری تبدیل به شکر می شود که یک ماده مصنوعی است یا برنج سفید که از فراوری برنج با سبوس تولید می شود در نان ها و آردها هم همین طور نان سبوس دار با نان سفید یا روغن که فراوری دانه های روغنی است.

ولی مواد غذایی فرآوری شده قسمت اعظمی از فیبر  و ویتامین های خود را از دست داده و فقط کالری باقی مانده است ما در آشپزی و انتخاب این مواد باید دقت کنیم و موادی در غذاها استفاده کنیم که بیشتر طبیعی باشد و تا می توانیم از مواد غذایی فراوری شده استفاده نکنیم تا سالم و تندرست بمانیم

 

نگارنده: معصومه حسینی

 

کراسفیت ، فیت کراسفیت ، کراس فیت ، فیتنس ، تی آر ایکس ، تی ار ایکس ، TRX ، Crossfit ، Fitness ، سایت کراسفیت ، سایت فیت کراسفیت ، برنامه غذایی ورزشی ، برنامه ورزشی ، مربی کراسفیت، فروش لوازم ورزشی ، فروشگاه ورزشی ، فروشگاه فیت کراسفیت ، مشاوره ورزشی،احمد حیدری،ahmdheydari،مواد غذایی پرکالری و کم کالری

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 2 =